Dětská čtyřkolka Tiger 49 cc tuning

Dětská čtyřkolka Tiger 49 cc tuning

Kód produktu: PR0018316-03

Záruka: 24 měsíců
Dostupnost: NENÍ SKLADEM
Cena dopravy: 129CURRENCY2

Cena: 10 990CURRENCY2

Ks:   

Výrobce: Nitro motors
Rozměry balení D x Š x V: 105 x 57 x 50 cmVýška stupaček (od země): 13 cmVýška sedla (od stupaček): 32 cmVýška sedla (od země): 48 cmŠířka zadních kol: 56 cmŠířka předních kol: 57 cmŠířka řidítek: 57 cmVýška řidítek (od země): 63 cmCelková délka: 106 cmMax. zatížení (krátkodobé): 80 kgDoporučené zatížení (dlouhodobé): 60 kgHmotnost: 39 kgNabíječka: NeVýtrhová pojistka: NeDálkové ovládání start/stop: AnoPalivo: Mix. 1Objem nádrže: 1,1 l (dojezd 20 - 30 km)Brzdy zadní: 1x kotoučová - lankováBrzdy přední: 2x kotoučová - lankováZavěšení zadní: 1x odpružení (nastavitelná tuhost)Zavěšení přední: 2x odpružení (nastavitelná tuhost)Možnost omezení rychlosti: Ano (doraz na plynu)Pneu zadní: 13x5,00-6Pneu přední: 4,10-6Ráfky: 6 palcůStartování: Manuální + elektrické + dálkové ovládáníZapalování: Elektrické C.D.I.Řazení: Automat (odstředivá spojka)Karburátor: Dell OrtoMax. Rychlost: Až 50 km/hVýkon motoru: 2,5 kwMotor: Jednoválec, 2-takt




Popis produktu
Dětská čtyřkolka Tiger 49 cc camo čtyřkolka se vyznačuje originálním designem,je vybavena poloautomatickým startérem (stačí jenom trochu zatáhnout a startér zbytek obstará sám) dále pak elektrickým startérem a dálkovým ovládáním start/stop Dětská čtyřkolka Tiger má také nové vylepšení jako například, LED osvětlení, přední a zadní kotoučové brzdy (nový typ), nastavitelná tuhost předního i zadního odpružení, tuningový karburátor 15 m, možnost omezení plynu na rukojeti, přední čepy v silonových pouzdrech, výborné krytí řetězu, sportovní vzduchový filtr, sportovní výfuk Čtyřkolka je vybavena dynamem, které během jízdy dobíjí baterii. Jestliže je baterie nedopatřením prázdná, nechá se nastartovat ručně pomocí lanového startéru. Baterie se zase nabije během jízdy. Zvláštní nabíjení přes zástrčku není tedy nutné. Pozor !Často jsou nabízeny čtyřkolky s elektrickým startérem které nemají žádné dynamo. U těchto strojů se musí baterie většinou po 1 až 2 jízdách vyndat a ručně zase dobít přes zásuvku. U naší čtyřkolky odpadá kompletně tato náročná práce !